7 de xuño de 2009

ARTE E PUBLICIDADE



A publicidade servese da arte, iso vemelo a miúdo no noso entorno, ás veces con campañas moi controvertidas como a anterior.




Por suposto, todos os museos venden nas súas tendas productos diversos con imaxes das obras dos seus fondos, así o Museo do Prado vende camisetas con esta imaxe, ¿sabes a quen pertence esta man?

Á dereita unha cravada do Museo Guggenheim de Nova York na que se emprega como tema de deseño a obra de Pollock



Hai moitos spots televisivos que se fundamentan na arte:

- Basándose no puntillismo ou neoimpresionismo



- ¿Cómo perdeu os brazos a Venus de Milo?



- Partindo de Escher (ilusións). Mira primeiro este vídeo sobre a súa obra





- Referencia a Peter Callesen (arte en papel)



-Coa intervención do mesmo Theo Jansen (arte cinética).
Unha das súas primeiras obras foi o Rhinoceros, mira estes dous videos do seu traballo e logo a publicidade para BMW.





-Unha das campañas do Audi A-8 pon en relación a beleza do Audi coa da Catedral de Florencia utilizando como nexo o síndrome de Stendhal. Outra conecta o material de fabricación, aluminio, cos materiais das grandes obras artísticas do pasado.




- No caso do Citroen Xsara Picasso é un dos autómatas da cadea de montaxe o que, levado por un espírito crativo, quen pinta sobre a carrocería un picasso.


- Campaña de Orange en Francia xogando coa Gioconda




Recentemente, Nestlé ven de renovar a súa imaxe de marca La lechera. ¿recordas a imaxe tradicional?
Agora, para renovar volven ó pasado, ¡si!, pois toman a imaxe da obra homónima de Vermeer de Delf, incluso no spot publicitario que vemos en televisión a historia que se conta está directamente relacionado coa obra do pintor. Fíxate cando o vexas, pero antes mira o cadro de Vermeer.















0 comentarios:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Subir